Registrace nové pacientky

Pokud máte zájem o registraci k péči poskytované v ordinaci GYNERA s.r.o., vyplňte prosím následující formulář.

Informace o svém dosavadním zdravotním stavu vyplňte prosím, ve všech polích. Žádné pole nesmí zůstat prázdné, jinak formulář nepůjde odeslat. Údaje jsou pro Vaše objednání velmi důležité.

V průběhu 5-ti pracovních dní budete kontaktováni zdravotnickým pracovníkem, který Vám sdělí další informace a objedná Vás ke vstupnímu vyšetření.

Zadejte 9-ti nebo 10-ti místné číslo bez mezer a lomítka. Cizinci zadají číslo pojištěnce v ČR.
Vyberte 3-místné číslo zdravotní pojišťovny.
Mobilní telefon vložte u čísel v ČR bez národní předvolby, u ostatních s předvolbou.

Vložte adresu, na které jste registrována v registru obyvatel.

Vložte ulici bydliště a číslo popisné, případně evidenční
Napište příjmení a jméno lékaře, který byl jako poslední - je doposud - Vaším gynekologem. Pokud má ordinace název (s.r.o.) uveďte ho! Přeregistrace nesmí být provedena dříve než za 3 měsíce! Pokud jste nikdy nebyla u gynekologa uveďte "NENÍ".
Napište jestli otec, matka, děd, babička nebo sourozenec měl dědičné onemocnění, vrozenou vadu, cukrovku, léčený vysoký krevní tlak nebo nádorové onemocnění. Napište kdo a jaké onemocnění.
Napište, jestli jste vy sama byla v minulosti nebo i v současnosti sledována pro onemocnění mimo běžných, například, jestli jste byla hospitalizována.
Zadejte jestli jste někdy měla alergickou reakci na léky, desinfekce, jídlo, kovy, pyly nebo jiné látky
Napište, jestli jste někdy utrpěla úraz, čeho a jak byl léčen
Vypište své dosavadní operace: rok, druh operace, v jakém zdravotnickém zařízení
Napište, jaké léky v současnosti užíváte
Napište v chronologickém pořadí svá těhotenství: rok, výsledek těhotenství (porod, potrat, interrupce, mimoděložní těhotenství), případně způsob porodu (spontánní, kleště/VEX, císařský řez), pohlaví a porodní hmotnost dítěte.
Napište zda jste v minulosti užívala hormonální antikoncepci, jakou a kdy, nebo jestli jste měla zavedeno nitroděložní tělísko.
Napište, zda jste byla očkována proti nádoru děložního hrdla, jakou vakcínou a kdy.
Napište datum začátku své poslední menstruace, pokud si nejste jista, napište alespoň odhad.

Bližší informace o shromažďování informací o pacientech naleznete ZDE